lördag 27 december 2014

God fortsättning, Ursäkta röran

Sorry att jag har ändra layouten 100 gånger, försöker hitta något som fungerar och är läsvänligt. Själv gillar jag mörka bakgrunder och sedan lysa upp text och annat som ska vara i focus med någon ljusare färg. Kanske är en tradingskada från alla mörka grafer med ljusa priser. När jag läser runt så verkar konsensus vara att mörk text på ljus bakgrund är mest läsvänligt så då kör vi på det. Har även lagt upp en ny sida om grunderna i teknisk analys som är tänkt att fungera som någon typ av guide för nybörjare. Ska också försöka lägga upp ett inlägg om mina erfarenheter kring att börja med trading men jag vill gärna se till att det blir kvalitet så det får ta lite tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.