måndag 27 april 2015

Suck...

TOBI hade notering i fredags och givetvis var det övertecknat och ingen tilldelning. Det var en riktigt het IPO så jag satt och handlade den lite i fredags fram och tillbaka och tänkte fortsätta idag.

Aktien var rätt stark idag på öppningen men det tog stopp på 36kr och efter det kom den tillbaka mot 35 där jag gick lång mot några köpare som låg på 35.00, 35.10, 35.20 vilket såg bra ut till en början. Sedan blev Carnegie synade på sina 10k som låg på 35 och jag stoppade ut mig och stack till gymmet istället.


Det skulle jag inte ha gjort för Carnegie kom tillbaka efter mera aktier och var största köpare idag. TOBI gick upp 11,5% efter att jag stoppat ur mig 10öre från dagslägsta. Bara att ställa sig i hörnet med dumstrut på huvudet. Suck.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.